ثبت ملاصدرا ارائه دهنده خدمات تخصصی ثبت، تغییرات و انحلال شرکت

چهار شنبه 19 آذر 1393
ن : ثبت ملاصدرا

250 شرکت دانش بنیان در گلستان راه اندازی می شود

معاون برنامه ریزی و اشتغال گلستان از برنامه ریزی برای راه اندازی 250 شرکت دانش بنیان درحوزه های مختلف در خبرداد و گفت: تاکنون 54 شرکت در این خصوص ثبت شده است.

'علی مرگدری' در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ، اظهار داشت: برخی از شرکت های ثبت شده کار اجرایی را نیز شروع کرده اند.

وی با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان...

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار ثبتی، ،
:: برچسب‌ها: ثبت شرکت دانش بنیان , مدارک ثبت شرکت دانش بنیان, مراحل ثبت شرکت دانش بنیان , شرایط شرکت دانش بنیان , تعریف شرکت داتش بنیان,


چهار شنبه 12 آذر 1393
ن : ثبت ملاصدرا

منطقه آزاد، اهداف، مزایا، موانع و فرصت ها

zone یا "منطقه آزاد"، خواسته ای که تحقق آن بیش از دو دهه مورد تقاضای استانداران بوشهر بوده است، چند وقتی است که رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است.

تقریبا همه استانداران بوشهر، طرح ایجاد منطقه آزاد در این استان را از روسای دولت های مختلف به عنوان یکی از مهم ترین طرح های توسعه ای برای استان، پیگیری کردند و منجر به نتیجه خاصی نشد تا اینکه استاندار فعلی بوشهر توانست دولت تدبیر و امید را متقاعد به واگذاری این امتیاز به بوشهر نماید.



:: موضوعات مرتبط: ثبت شرکت، اخبار ثبتی، ،
:: برچسب‌ها: اخبار ثبت شرکت, اخبار ثبتی, ثبت شرکت,


چهار شنبه 12 آذر 1393
ن : ثبت ملاصدرا

تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان برای شرکت های دانش بنیان

سورنا ستاری اظهار کرد:هزینه کردن در پژوهش صرفا منجر به نتیجه‌گیری نمی‌شود، نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم.تکنولوژی جدید تجاری است باید از دانش ثروت تولید کند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت:کارهای پژوهشی باید طوری انجام شود که خریدار آن وجود داشته باشد.

 سورنا ستاری در نشست هم‌اندیشی با روسای دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم‌پزشکی جندی‌شاپور اهواز که...



:: موضوعات مرتبط: اخبار ثبتی، ،


دو شنبه 10 آذر 1393
ن : ثبت ملاصدرا

دیدار نمایندگان کشورهای خارجی با رئیس سازمان ثبت

دیدار نمایندگان تعدادی ازکشورهای شرکت کننده در اجلاس مجمع عمومی سازمان جهانی مالکیت معنوی در ژنو با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

هیئت های اعزامی تعدادی از کشورهای مختلف حاضر در پنجاه و چهارمین جلسه مجمع عمومی سازمان جهانی مالکیت معنوی(وایپو) در حاشیه این اجلاس در ژنو با دکتر تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیدار و گفت و گو کردند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار ثبتی، ،
:: برچسب‌ها: ثبت شرکت , شبت شرکت ها , ثبت موسسه , ثبت شرکت در مناطق آزاد , انحلال شرکت , تغییرات شرکت , ثبت شرکت مسئولیت محدود , ثبت شرکت سهامی خاص,


صفحه قبل 1 صفحه بعد


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ثبت تخصصی شرکت و آدرس sabtesherkat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.