ثبت ملاصدرا ارائه دهنده خدمات تخصصی ثبت، تغییرات و انحلال شرکت

یک شنبه 21 دی 1393
ن : ثبت ملاصدرا

ثبت شرکت دانش بنیان

«شركتها و مؤسسات دانش‌بنیان»، شركت يا موسسه خصوصي و يا تعاوني است كه به منظور هم‌افزايي علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش‌محور، تحقق اهداف علمي و اقتصادی (شامل گسترش و كاربرد اختراع و نوآوري) و تجاري سازي نتايج تحقيق و توسعه (شامل طراحي و توليد كالا و خدمات) در حوزه فناوري­هاي برتر و باارزش افزوده­ی فراوان به ويژه در توليد نرم‌افزارهای مربوط تشکیل می‌شود. و به عبارت دیگر شركت دانش­بنيان به شركتي گفته مي­شود كه از %1 تا %100 سهام آن متعلق به يك دانشگاه يا واحد پژوهشي و یا از 51 تا 100 درصد آن متعلق به اعضای هیات علمی دانشگاه­ها يا واحدهای پژوهشي  باشد. در صورتي كه سهام دانشگاه كمتر از %50 باشد شركت دانش­بنيان خصوصي است و در غير اينصورت شركت دانش بنيان دولتي است.



:: موضوعات مرتبط: ثبت شرکت دانش بنیان، ،
:: برچسب‌ها: ثبت شرکت, ثبت شرکت دانش بنیان , شرایط ثبت شرکت دانش بنیان, مدارک لازم برای ثبت شرکت دانش بنیان, مراحل ثبت شرکت دانش بنیان,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ثبت تخصصی شرکت و آدرس sabtesherkat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.